Kupongkoden har kopierats till Urklipp.

Beställningen har inte anlänt


< Tillbaka till Vanliga frågor



Mitt paket har inte kommit fram

Först och främst bör du kontrollera om din beställning har skickats: Du borde ha fått ett e-postmeddelande med information om detta - eller så borde statusen på ditt konto ha uppdaterats.

Om varorna inte har skickats och det har gått mer än 2 arbetsdagar sedan du gjorde din beställning, kontakta oss.

Om den har skickats kan du kontrollera spårningsnumret för mer information.



Spårningsnumret fungerar inte

Normalt börjar spårningsnumren fungera från 18.00 samma dag som du får e-postmeddelandet om leveransbekräftelse från oss. Det är möjligt att det har uppstått en liten försening eller att det är en tysk helgdag. I det här fallet kan det ta upp till 48 timmar innan spårningsnumret börjar fungera.

Om ditt spårningsnummer efter 48 timmar fortfarande inte fungerar, kontakta oss (Frakt >> Mitt spårningsnummer fungerar inte)



Paketet har inte tagits emot

Om ditt spårningsnummer visar att paketet har levererats, men du inte har det, kan du göra följande:

Kontrollera all information på spårningsnumret, eftersom DHL alltid meddelar dig om paketet har levererats någon annanstans.

Om du inte får någon information kan du kontrollera om de har lämnat någon annan information i din brevlåda och fråga dina grannar om de har tagit emot paketet åt dig.

Om du efter allt detta fortfarande inte har hittat ditt paket, kontakta oss (Frakt >> Var är min order?)