Kupongkoden har kopierats till Urklipp.

Presentkort - Andra frågor


< Tillbaka till Vanliga frågor



Jag har inte fått det presentkort jag beställde.

Om du har köpt ett presentkort men inte har fått något från oss kan du kontrollera den e-postadress du använde för att skapa ditt konto och även kontrollera din skräppostmapp.

Om du fortfarande inte kan hitta e-postmeddelandet med presentkortet kan du kontakta oss så hjälper vi dig att hitta det.



Kan jag annullera mitt presentkort?

Tyvärr är det inte möjligt att annullera ett presentkort. Presentkort eller presentkortssaldo kan inte betalas ut kontant eller kvittas mot utestående skulder.



Vad händer med mitt presentkort om jag returnerar något?

Det är inte möjligt att betala presentkortet kontant. Om du returnerar varor till oss kommer vi att debitera kupongen som en kredit som du kan använda för din nästa beställning.

  • Du har betalat hela din beställning med presentkortet.
    Krediten kommer att krediteras tillbaka till ditt kreditkonto och du kan använda krediten för en framtida beställning. Kontant betalning av krediten är inte möjlig.
  • Du har kombinerat presentkortet med en annan betalningsmetod?
    Om beloppet för de föremål som du behåller är lägre än värdet på ditt presentkort kommer vi att kvitta detta mot de föremål som du behåller. Det återstående värdet av kupongen kommer att krediteras ditt konto. Vi återbetalar det belopp som betalats utöver kupongens värde med den betalningsmetod som du valde när du gjorde din beställning.

    Om beloppet för de varor du behåller är större än värdet på ditt presentkort kommer vi att kvitta detta belopp helt mot presentkortet. Vi återbetalar det belopp som betalats utöver presentkortets värde med den betalningsmetod du valde när du gjorde din beställning.