Saturdays NYC

Två floder, fem Boroughs, oräkneliga skyskrapor-och minst lika många trender. Vem som var i New York vet hur svårt det är att ställa in stajlar. Det spelar ingen roll om i Metro eller vid Rockaway Beach. Ädelt extravagans, skrikande färgglada streetstil och flyktiga beroendeframkallande kläder förändras snabbare än gatumattrenderna som sprids ut över hela världen ...

  • NYHETER
66 resultat
CLOSE

Kön

MÄRKE (1)

STORLEK

LÖRDAGAR NYC-SATURDAYS I NEW YORK

Allt är lite för snabbt för de tre surfarna Colin Tunstall, Morgan Collett och Josh Rosen som grundade sin etikett på lördagar NYC 2009. Huruvida de gjorde detta på en lördag är inte överlämnat, men de anpassade också snart New York-typiskt tempo. Det var så här trion började sälja klassiska surf accessoarer, men expanderade snabbt för att skapa stilistiskt balanserade kläder.

Det är mycket kraft på Fifth Avenue, på tunnelbanan på väg till Downtown, eller på stranden. Under tiden ingår erbjudanden från påsar och skor, via ljus till solglasögon. Bara allt som kan göra mål med enkel elegans. Enligt den fashionabla uttalandet av grundaren trio: att motarbeta den färgstarka allergin och de snabbt föränderliga trenderna i New York City är en konstant konstant. Minimalism. Så ren går livsstilen idag. På Keller x, köper du Saturday NYC online-helt ledigt från soffan eller från stranden. Håll dig lös!

NATURLIGTVIS FINNS DET OCKSÅ LÖRDAGSKBUTIKER.

Eftersom det är för ett framgångsrikt företag, driver NYC också sina egna affärer i denna världens storstadsområden. Efter de första lördagarna i New York finns det en sekund i West Village bredvid affären i SoHo-öppnade sig ytterligare i andra städer. Under tiden finns det på lördagar, i Sydney, Tokyo eller hemma i källaren x shop.

Förutom den klassiska brevlåningen i logotypen, dyker den slasksymbolen i elden alltid upp igen och igen. Den används på flera lördagar från NYC-produkter som ett originaltryck, men finns också med på Instagram-kontot för varumärket. Apropå Insta, kutar företaget gång på gång sitt ursprung på ett självsäkert sätt. Både deras ursprung från huvudstaden i världen dominerar New Yorkborgs flöde.

FÄRGNYC BEI KELLER X

Deras DNA kan dock inte förneka elden efter tio år. Alla lördagar från NYC-produkter som erbjuds i källarbutiken har en sportig bakgrund. Men de är till och med bättre lämpade för den elakare men fortfarande eleganta utseendet i staden. Med kompisar på stadion eller i shoppingaffärer med flickvännen. På tal om shopping: Sweater, tillbaka och igen med Saturdays NYC-konstverk på baksidan, monokrome-tröjor eller skjortor med betydande snedstreck-tryck på bröstet man kan hitta även på Keller x.

Dessutom har vi Board och Badeshortsen, Windbreaker och Longsleeves märket för erbjudandet. Fit, med bekvämlighet och stil är alltid skrivna i stort och den märkes-egna minimalismen dominerar den--Pieces som en protagonist på hans scen. Alla dessa produkter, nya delar från den nuvarande samlingen finns här på lördagarna NYC Shop.

FÄRGMÄTTNAD NYC-VÅG AV GOD SMAK

Med öppnandet av deras första affär i New York Grannskapet SoHo, de tre grundarna Tunstall, Collett och Rosen satte upp ett tecken. De klargjorde var deras väg att gå: deras livsstil ska vara en kami av surfing, liv och arbete i New York City. Till denna dag uttrycker de sin kärlek för att surfa i alla sina nio utposter i olika världs-metropoliser. Surfbrädor och andra vattensportsredskap släpper ut atmosfären i flaggskeppsaffärerna, där de fortfarande erbjuds till försäljning där. Men mer än så. En lördagsaffär i New York är också en espresso-bar och en plats för att kyla ner grundarna men en trogen för hög kvalitet och rättvis handel kaffe och bra musik. Det här är hur lördagar NYC erbjuder tillfälliga erbjudanden och gapar över sina gommar och öron ovanpå.

LÖRDAG NYC-ALLT FÖR MANNEN

Under tiden har de företagsamma tillverkarna bakom trendmärket till och med expanderat sin produktportfölj för att ta med omsorgsprodukter till mannen. Förutom tvål, hårgelé, raklödder och även en omsorgspgrädde bär även den karakteristiska snedstrecket på deras förpackningar. Man kan vara ivrig att se vad New York-borna fortsätter att invadera för att erövra ännu mer stilfulla manliga hjärtan i framtiden.